keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Päivitystä

Oi, ihanat lukijat! Olen pahoillani tästä piiiitkästä tauosta, mutta minulla oli toisessa blogissani joulukalenteri ja se vei kaiken aikani joulukuussa. Lisäksi olen perustanut toiminimen ja kauppaa voitte käydä katsomassa täällä. Ja toki on tässä muutakin tohinaa ollut, kuten lapsiperheeseen kuuluukin :). 

Sain Vaaleanpunaista -blogista tunnustuksen, kiitos Jenni :)!

Tämän tunnustuksen tarkoitus on saada huomiota suhteellisen uusille blogeille joilla on alle 200 lukijaa.

Tässä säännöt:
1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi tunnustuksen sinulle.
2. Valitse 5 ihanaa blogia (joilla on alle 200 lukijaa) ja kerro se jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3. Toivo, että ihmiset joille tunnustuksen jätit jakavat sen eteenpäin.

Olen lähiaikoina kerinnyt ihan liian vähän seuraamaan muita blogeja, mutta haluan jakaa tunnustuksen seuraaville blogeille:

7 kommenttia:

  1. Mietinkin juuri eilen, että onkohan mun linkkilistassa jotain vikaa, kun en ole sulta nähnyt päivitystä aikoihin. Tuli selitys :)

    Kiitos tunnustuksesta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, juu, pieni tauko :). Pitikin laittaa sinulle viestiä tunnustuksesta, mutta kerkesit jo löytämään, ole hyvä vain :)!

      Poista
  2. Kiitos paljon tunnustuksesta <3

    VastaaPoista

On ihana saada kommentteja ja palautetta, kiitos :)!